dimecres, 24 d’octubre del 2012

I ara un bolso de trapillo

El que em faltava! un altre bolso! però aquest és diferent, és de trapillo. Dissabte vaig veure la troca en un aparador i em vaig dir "aquesta és per un bolso". I dit i fet. La vaig comprar i el diumenge ja m'hi vaig posar.


Les nanses són reciclades: fa temps vaig llençar un bolso vell molt gastat, però les nanses estaven bé i les vaig guardar. I ara m'han fet servei, no es pot llançar res.

A les fotos no es veu, però l'he forrat, li he posat una cremallera per tancar-lo i una butxaca interior. O sigui que m'ha quedat bastant ben acabat (encara que pugui estar malament dir-ho jo mateixa, però és el bolso que m'agrada més dels que he fet).
Això sí, pesa bastant! ja pesa estant buit, o sigui que ple...

1 comentari:

Gràcies pels vostres comentaris