dissabte, 13 d’octubre del 2012

El trapillo és molt divertit!

El cap de setmana passat, a la fira medieval, vaig comprar dues troques de trapillo, amb la intenció de fer una alfombra per l'habitació de la meva filla. I desseguida que he pogut m'he posat a fer-la:


Es fa tan ràpid... que amb el que m'ha sobrat he fet dues cistelles. Una amb tapa i tot:



i l'altra més baixa, com una safata:


 I ja se m'ha acabat el trapillo! quina ràbia, per què no vaig comprar més troques? seguiria fent més coses, enganxa molt això.
Fins aviat.

4 comentaris:

  1. Jo també estic engaxada al trapillo, és un vici, han quedat molt xules les peces que tens fetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! ja he vist en el teu blog el cistell que has fet. També queda molt xulo. Em sembla que no me'n podré estar de provar de fer-lo...

      Elimina
  2. Hola Nùria, doncs que xulo que t'ha quedat tot, i mira com t'ha allargat el fil, quin munt de cosetes que has fet.
    A més a més axó del trapilho sempre et sorpren, uns fils que a mi particularment no es que m'agradessin massa..., i en canvi tant bonic que t'ha quedat. Per axó jo sempre dic que inclús el fil que no t'agrada, al final quan el treballes queda bonic. De totes formes axó d'agradar o no depen dels ulls amb que es miri, no tot-hom tenim els mateixos gustos.
    Enhorabona, t'ha quedat preciòs !!!

    ResponElimina
  3. Que xulo t'ha quedat tot....ja veig que ens hauràs de fer unes classes a les punxilles!

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris