diumenge, 16 de març del 2014

Una altra criatura

He fet una altra nina. Aquesta l'he fet seguint el patró d'una nina Gorjuss que he tret del blog Madres hiperactivas.

Aquesta tarda li he fet una sessió de fotos a l'escala de casa:

El patró original era sense boca, però jo la veia molt rara, o sigui que al final n'hi ha fet una de petita:

El que més m'ha costat és el cabell, quina feinada! i no m'ha quedat massa bé, he de trobar la manera de fer-lo millor. Al final li he fet serrell, la Sònia li ha fet una treneta al davant, i li he recollit la resta al darrera fent-li una cua:



Espero que us agradi. Que tingueu una bona setmana!


4 comentaris:

  1. Está preciosa, cuanto me alegro de que se entienda el patrón. Un beso

    ResponElimina
  2. Ai Núria!!! Què dolça t'ha quedat! M'agrada molt!!!

    ResponElimina
  3. Núria que mona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i les fotos m'encanten!

    Anna

    ResponElimina
  4. T'ha quedat molt mona, encara que la segueixo veient cap-grossa!!

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris