dimarts, 15 de gener del 2013

I ara flors de ganxet!

Recordeu el gorret que li vaig fer a la meva filla? doncs ara li he afegit una mena de flor (dic una mena perquè no sé ben bé com dir-li).
Diumenge a la tarda la vaig passar a casa, després de dinar vam veure una pel.lícula i després vaig agafar el ganxet i la mateixa llana del gorret i vaig començar a teixir en rodó, sense tenir molt clar què faria. De seguida vaig veure que el que estava sortint podia semblar una flor.


Després vaig pensar que potser no seria capaç de tornar-ho a fer, que no me'n recordaria exactament,o sigui que ho vaig provar amb una altra llana. I em va tornar a sortir!
A aquesta flor li vaig posar una agulla al darrera, o sigui que es pot fer servir d'agulla de pit.
Ara només em faltaria intentar escriure-ho o fer un esquema per si d'aquí un temps en vull fer una altra. Em passa a vegades que faig coses que al cap d'un temps no recordo com les he fet i no em tornen a sortir iguals.
Com que ja hi estava posada i va ser una tarda molt tranquil.la, encara vaig fer una altra flor, però aquesta no me la vaig inventar, la vaig copiar d'una revista:

Tinc ganes de fer-ne més! sembla que la mandra amb la que he començat l'any es comença a esvaïr. Ara falta trobar el temps per dedicar-m'hi.
Ara que també m'havia dit de no començar res més fins que acabi el que tinc començat. Però ja ho veieu, no ho he aconseguit. El propòsit ha durat només uns dies, com acostuma a passar amb els propòsits que es fan en començar l'any, oi? Algú n'ha aconseguit portar-ne algun a terme?
Una abraçada a totes.


1 comentari:

Gràcies pels vostres comentaris