dilluns, 18 de març del 2013

Aracnofòbia!!

Les aranyes sempre m'han fet molta angúnia. Des de ben petita, i ara de gran encara també. Però vaig veure un patró i em va semblar que l'havia de provar de fer; no semblava complicat, però les potes no entenia com es feien.... en anglès deia que havia de fer un "I-cord". Sort de Sant Internet i Sant Youtube, que hi trobes tots els tutorials que et pots imaginar!

Doncs bé, la meva aranya ha quedat així:

La seva cara d'aprop:

Les potes per dins porten un filferro, i els hi pots donar la forma que vulguis:



 

Ai que s'acosta!

I ja en tinc 4!

Si voleu el patró de l'aranya, l'he tret d' aquí. Jo només li he afegit els "quelícers" (aquesta mena de pinces que tenen a la part de la boca, que te les claven com si fossin ullals i t'injecten el verí... les que són verinoses, eh? que la meva no ho és).

Fins una altra!

1 comentari:

  1. Ostres Núria quina bona col·lecicó que tens!! I sobretot quina traça noia!

    Felicitats

    Anna

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris