diumenge, 13 de gener del 2013

Un individual de ganxet

Aquesta és la primera entrada de l'any, però el que us ensenyo no ho he fet pas ara, sinó que fa molt de temps que ho vaig fer. I és que he començat aquest 2013 molt mandrosa! tinc un munt de coses començades, però em fa molta mandra posar-m'hi i acabar-les. I com a propòsit d'any nou, m'he dit de no començar res de nou fins que no acabi tot el que tinc pendent (però ja estic veient que serà molt difícil de complir).
O sigui que mentre no decideixo què faig, si acabo el que tinc començat o començo una labor nova, he decidit fer una entrada ensenyant alguna de les coses que fa temps que vaig fer.
En aquest cas, es tracta d'un individual de ganxet fet amb aquest material:




I va quedar així:

Fins aviat!

1 comentari:

Gràcies pels vostres comentaris