dissabte, 8 de desembre del 2012

I més trapillo!

El cap de setmana passat vaig anar a la Creativa i vaig comprar trapillo. Aquí teniu el primer que he fet, una cistella per les llanes:


La cistella té prou rigidesa per aguantar-se dreta sense cap reforç, així la llana no s'escapa per terra mentre fas mitja. Li he fet unes nanses i així serveix per transportar la feina on faci falta:



També he començat una alfombra rodona, la podeu veure a les fotos:




Però se m'ha acabat el trapillo, i m'agradaria fer-la més gran, quina ràbia!


3 comentaris:

  1. M'agrada molt l'alfombra que estas fent, t'està quedant xulíssima!

    ResponElimina
  2. Que ràpida ets amb el trapillo! La cistella està genial, molt pràctica i la catifa t'està quedant molt xula....ja pots anar a buscar més trapillo per acabarla jejeje.

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris