dimarts, 18 de setembre del 2012

Bossa per anar a comprar

Ara que ja pràcticament enlloc donen bosses de plàstic, cal portar alguna bossa dins el bolso per si de cas. Feia dies que buscava alguna mena de bossa per fer, i finalment en vaig trobar una que em va agradar molt. La vaig veure a Crafty Ady, i em costava molt d'entendre com es feia. Després d'estudiar-m'ho uns dies, vaig decidir de provar-ho, tot i que no veia clar què en sortiria. Però per sort al fer-ho vaig anar entenent el que explicava el bloc.
Es tracta d'una bossa que queda tancada dins d'ella mateixa per una cremallera que es col.loca al llarg de tot el perímetre de la base:

Aquí la bossa tancada

La comencem a obrir...

ja tenim tota la cremallera oberta, amb la bossa amagada a dins

La base vista per sota

La bossa oberta

Ara la comencem a plegar

La pleguem més

Ja quasi tota a dins

Hi posem tanbé les puntes cap a dins

i tornem a cordar la cremallera.



Us agrada?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels vostres comentaris