dimecres, 4 de febrer del 2015

10 anys!!!

Hola de nou!! quant de temps sense escriure en el blog... i és que he estat pensant si deixar-ho estar, perquè últimament no tinc gaire temps. Però bé, al final he decidit que l'aniré mantenint, tot i que amb més calma. I avui que m'he hagut de quedar a casa degut a la neu... doncs aquí teniu la primera entrada.
Per cert, és la primera entrada del 2015: FELIÇ 2015 a tothom!

Aquest cap de setmana la meva filla ha fet 10 anys. El temps passa volant, i volia fer-li un regal especial. Mireu, és aquest, un nino/pastís de ganxet:




El patró el vaig treure d'aquest llibre que ens van portar els reis:

però jo enlloc de fer-li una única espelma grossa, li vaig fer dues espelmes amb el número 10.


Li va agradar moltíssim!!!

1 comentari:

  1. Hola guapa,
    Molt xulo aquest pastis!. A mi també em passen aquestes "crisis de blog" com jo les anomeno, però ja vaig trobar la resposta. El meu plantejament vers el blog és el següent: el blog és el meu diari de labors, per tant les fotos, les explicacions, els punts que utilitzo ho poso perque a mi em serveixi per recordar si vull repetir un projecte. Si m'he basat en un tutorial hi poso l'enllaç, la llana que gasto, els colors...etc
    Ja m'ha passat vàries vegades recòrrer al blog per recordar amb quines agulles o la referència del color, etc.... Si a més a més de servir per mi, algú em fa algun comentari xulo, flipo! i m'escanta rebre'ls, però si no passa res de res perque a mi em serveix.
    Amb aquest planteig em trec la pressió de la periadicitat de publicacio0ns, nombre de seguidors, etc.................
    Ja pots veure que el meu s'actualitza molt poc........però a mi em serveix.....doncs ja està!!!

    Petonassos guapa!!!

    Anna

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris