divendres, 13 de setembre del 2013

Un monstre!!

Però és un mostre divertit, aquest no fa por. L'he fet per l'habitació del Sergi, que per a ell li faig poques coses (no trobeu que per les nenes és més fàcil, hi ha moltes més coses per fer? però per nens costa més, i a mida que creixen encara és més complicat, que el Sergi ja té 12 anys... i avui ha començat a l'institut... que depressa que passa el temps!).


Els monstre és un ou (més o menys, no m'ha quedat molt bé), amb dues boles blanques que fan d'ulls, les potes, la boca també està feta de ganxet, amb dues dents, i el que m'agrada més... les orelles! mireu, són com trompetes:


Aquest monstre el vaig començar a fer sense patró, però després vaig trobar aquesta pàgina i les orelles les vaig fer seguint el patró que hi podeu trobar.
Em sembla que en faré algun altre!
Fins aviat,

1 comentari:

Gràcies pels vostres comentaris