diumenge, 30 de desembre del 2012

Peücs

Després de bufandes i gorros, els peus estaven gelosos perquè volien estar calentons també. O sigui que aquesta última setmana de l'any l'he dedicat a provar de fer peücs.
Els primers han estat per la Sònia, li han fet molta gràcia! la llana és la mateixa amb la que vaig fer els gorros per ella i per la nina, però al fer els peücs ha donat la casualitat que el número de punts de tota la part cilíndrica del peu feia que els colors es repetissin a cada passada i es formaven ratlles! Si ho hagués volgut fer expressament no m'hauria sortit.



Els segons els he fet pel Sergi, el meu fill de 11 anys. A ell els hi he fet de color negre, però quan els he tingut acabats els he vist massa negres i aleshores els hi fet un repunt gris:


Aquests són molt grans, que ja calça un 41!

Bé, aquesta és l'última entrada de l'any. Tot just fa un any vaig descobrir el món dels blogs, i al gener em vaig animar a obrir el meu propi. I sense ni donar-me compte, aviat farà ja un any que dedico una part del meu temps al blog. Qui m'ho havia de dir! repassant totes les entrades al llarg d'aquest any, veig que he fet moltes coses, unes més maques, altres potser no tant...
Bé, us desitjo a totes un bon 2013, ple de salut, amor, felicitat, feina... i molts projectes!
Fins aviat.

3 comentaris:

  1. Molts xulos els peücs, els del Sergi han quedat genial al final amb aquest detall en gris.

    Bon any 2013!!

    ResponElimina
  2. Núria jo vull fer aquests peücs!!! me'n ensenyaràs un dia?

    Bona nit!

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris